Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2011 21:45 - Литров алкохолизъм....
Автор: valetudo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 292 Коментари: 0 Гласове:
1



 Те това е! На българина му е весело ако е на маса, отрупана с мезета и алкохол се лее до зори, припадък или по избор на клиента - повърня, урина и други телесни изходни вещества. А когато си имате такова в къщи?  Тогава какво се прави? Дивият селянин, който ви е законна радост, горд носител ан титлата "Свиня"  ви домъкне още неколцина като него. Тогава какво се прави? Играеш ролята на добрата домакиня и го оставяш да те шляпа по задника, докато сервира, отсервира, пълниш чаши и си държиш езика зад зъбите, защото една грешна дума и утрешният ден може да го посрещнеш в кенефа.
 В квартала всички се наливат като свини. Не мога да ги гледам тези идиоти. Ето и една прекрасна вечер те са в нас! Как да ги изгоня - гости са, макар и свини. Иде ми да ги подпукам с метлата и ДИЦа да си ги прибира.  Обичам да ми идват на гости, но не и когато домът ми става чужд. Той попринцип е чужд - все пк е на родителите ми. От малка са ми го втълпили, че аз собствен дом нямам. Така че покорно си трая и чакам да почна бачкане и да си купя моя къща. ТАм свини няма да влизат. Там ще влизат мойте мърши а.к.а. мойте приятели. Ще се напиваме кат мърши и ще чакаме ДИЦа да ни извозва. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valetudo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18131
Постинги: 5
Коментари: 26
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930